30 cze 2008

Gruba!

Znowu same miłe rzeczy!
Każde spotkanie z teściową i babcią Szreka jest stracone jeśli chociaż raz nie usłyszę, że znowu przytyłam! Nawet kurwa jeśli nie przytyłam, to i tak przytyłam!!!
Tyle jest ciekawych tematów, miłych dla ucha, interesujących plotkarsko - NIE! kurwa - zawsze ta jedna uwaga, a potem kontynuacja dyskusji, bo bez tego ani rusz! "Chyba znowu przytyłaś", "oooj, Szreku!!! znowu sie Fjonie przytyło! Noo!"...
i tak kurwa do zajebania!!
Tak, jestem kotletem, grubą tłustą larwą!
I więcej poproszę za każde moje miłe słowo, za to, że tak sie staram (może kurwa niepotrzebnie??!!) być miła i mówić tylko miłe rzeczy ludziom!
I NIE! - nie będę się tłumaczyć, że też bym chciała być chudą laską, tylko, że nie mam czasu/pieniędzy/chuj wie czego jeszcze - niepotrzebne skreślić!
Sama nie wiem, czemu jestem tak przewrażliwiona - przecież wiem doskonale jak wyglądam!!! Czemu nie mogę zlać kolejnej uwagi na swój temat?! Czemu to tak boli?!
Mi też to przeszkadza, że wyglądam jak wyglądam, że tyle dźwigam nadbagażu, dla kręgosłupa niezdrowego, ale czy to komuś poprawi nastrój jak mi będzie napierdalał o tym w oczy??!!
Nie ma to jak jebnąć komuś takim komplementem! Jeszcze powinnam się, kurwa, może rozryczeć dla lepszego efektu chyba...?
I chuj!
I to będzie chyba na tyle.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

I delight in, cause I discovered exactly what I used to
be looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye kliknij, http://thinkstr.com/blog/662559/fajna-strona-o-grach/