30 paź 2008

Z OSTATNIEJ CHWILI ...

Ostrzegam!!!
Będą ostre bluzgi! - Czytelniku! Zamknij oczy przed przeczytaniem!
Jeśli nie zdążysz - sorki!
Autorka (czytaj: prostaczka i chamka niewykształcona) nie ponosi odpowiedzialności...za NIC! A zwłaszcza za swoje słowa!
Hawq!
Powiedziałam/napisałam!

...a teraz:

"Witam Pana Profesora" - czyli gwóźdź do trumny pewnej magisterki!...

Niby nic, takie niby NIC!
Promotor mojej pracy magisterskiej obraził się na mnie... No!
Zrypał mnie (mailowo) bardzo ostro, jak to mówią: "na czym świat stoi"...
Jedno słowo w powitaniu, w mailu, który wysłałam z fragmentem pracy...a ona była tu najważniejsza!
Jedno słowo w powitaniu, które uraziło i obraziło profesorskie ego! Nadepnęło i uraziło. OBRAZIŁO! I to chyba/niestety BARDZO!
Jedno słowo,"Witam", które może zaważyć na ukończeniu studiów przeze mnie!
Nieee, normalnie w to nie wierzę!!!
I to ja sobie zrobiłam, super grzeczny nadwrażliwiec!!!
"Witam" - czyli gwóźdź do trumny...
I teraz jestem posądzona o brak SZACUNKU! No proszszsz!
Jestem prostak i cham, ale żeby brak szacunku?! Jestem posądzona o brak SZACUNKU!

Nie wiem co zrobić.
Szreku - "no cóż, musisz zmienić promotora".
Brat - "co Ci powiem? masz przejebane..."
Ja? MAM PRZEJEBANE???...

Aaaaaaaaaaaaa! Mam przejebane! Cytuję mojego brata, który wie co to znaczy MIEĆ PRZEJEBANE!!!


Fanta-kurwa-stycznie!
Żegnaj magisterko! Adieu!
Moja rogata natura nie pozwoli się płaszczyć i ukorzyć, a ten zakompleksiony profesorek (mam w głowie inne słowo!) nie odpuści mi!
Widziałam minę brata - miszcza trudnych sytuacji!
.........Słyszałam komentarz qmpeli studiującej ze mną...
No i stwierdzenie Szreka...
MAM PRZEJEBANE!

Dobranoc...

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie rozumiem, co złego napisałas??? masz jeszcze szanse zmienic promotora czy juz masz zaklepane??? z tego co wiem, to dopóki nie masz zatwierdzonego terminu mozesz mienic temat, promotora i wogole... nie czekaj jesli facet ma jakies dziwne fobie... olej i idz do innego... Buziakuje, i wcale nie masz przesrane, poprosru czas zmienic hama na innego profesorka!

Anonimowy pisze...

Nie jest jeszcze tak żle tylko musisz jak najszybciej zmienic promotora bo to jakis dupek jest a taki bedzie Ci utrudniac bo nie ma nic innego do roboty i pamietliwy jest...palant :))) pozdrawiam i zycze powodzenia

Anonimowy pisze...

A to chuj!.Chyba tak chciałaś o nim rzec w pewnym momencie.Nie czekaj,zmień chama na lepszy model.A tak w ogóle to całuję mocno:)))

Fjona Ogr pisze...

Dzięki Kobiety kochane!
Spanikowana jestem strasznie! Zobaczę jak zareaguje na mój list z wyjaśnieniem, a jeśli będzie robił fochy - wypad!
:-(
buziaki

Anonimowy pisze...

ejnooo chyba nie bedzie tak źle co? Może prof dawno sexu nie miał i ma złe dni...kurcze...

Gośka