13 sty 2009

Kac-gigant i @...

... w jednym stali domu - kacuś na górze, a @ na dole!
Niestety, jak się okazało w poniedziałek rano, niedziela nie była dobrym dniem na picie, a na mieszanie szczególnie :-(
Powody były dwa - PONIEDZIAŁEK czyli praca i @ wisząca na włosku czyli zmniejszona chłonność na płyny zwłaszcza wysokoprocentowe.
Poniedziałek był ciężki i długi, a także niekomfortowy i bolesny. Ale może to i dobrze, bo nie miałam czasu zastanawiać się nad innymi aspektami szalejącej @ ..., bo nie wyszło, nie udało się...
Zostaje mi jeszcze jedno podejście w tych samych dawkach, a potem hiperstymulacja.
I wiem już, że skoro po zwykłej dawce druga część cyklu jest średnio przyjemna - to po większej dawce będzie bardzo niemiło. A dodatkowym "ułatwieniem" w tym cyklu będzie mój wyjazd do W-wy na egzaminy akurat w czasie starań.
Piknie!
I to by było na tyle.
Biorę się za pisanie-poprawianie pracy zaliczeniowej :-(
No!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No to widzę że sobota nizbyt udana była ...zycze powodzenia w pisaniu pracy poprawkowej...szkoda że @ jednak przyszła...trzymam kciuki żeby kolejny cykl był mniej uciążliwy :) pozdrawiam serdecznie

Fjona Ogr pisze...

Hej Aniu
Ja też mam nadzieję na mniej upierdliwy cykl...
a pisanie mi nie idzieee :-((
pozdrowionka

Anonimowy pisze...

Oj to tulkam mocno kochana:(Moja małpa juz pomału odchodzi w siną dal swoją też tam pośłi:)Miłego pisana:)izydora

Fjona Ogr pisze...

Dzięki Izydoro :-)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Moja kochana,kac i @ to mieszanka wybuchowa, nie do pozazdroszczenia, miejmy nadzieję, że hiper i te inne magiczne sprawy nie będą Wam potrzebne. Acha. I miałaś rację, mimo kuśtyczki szaleństwa pozycyjne są możliwe. buhahahahaha. Całusy!

Fjona Ogr pisze...

Witaj Myszakos :-))
Czyli rozumiem, że się udało i było miło/wesoło/*&^@#$...niepotrzebne skreślić...hihi
Buziole

Anonimowy pisze...

ja zaciskam kciuki, bo kazdy nowy cykl moze zakończyc sie wspaniałym sukcesem :))) zreszta no Twoja kolei idzie laska!!!!

Fjona Ogr pisze...

hej Katrinko ;-)
Ja tez mam nadzieję na nowy cykl, ale pamiętaj - za Tobą w kolejce stoję ;-))
buziole