17 sie 2008

Fajne fotki ;-))


Fajne fotki i wszystkie nasze - moje albo Szreka! Tacy zdolni my som, a co?!
A do tego ten stosik i chaos - taki bardzo w moim stylu jest! ;-)) Jak całe moje życie...
To tak dla pochwalenia się jaka to zdolna jestem ja, Fjona ;-)
A poza tym?
Czekam...i wznoszę toasty za nadchodzącą @ !!
Już za chwileczkę, już za momencik...wskoczy mi na plecy (jakby to napisała Myszakowa Panienka).
Za stara jestem...na takie nakręcanie! Za stara!
Może tak generalnie za stara?
Eeee, to nie możliwe jest!
Tylko tak przeraża mnie fakt badań, pytań (czemu dopiero teraz? - na przykład), wstydu i upokorzeń. Za słaba jestem...
Albo za mało chcę!
Nic nie wiem, nic nie wiem...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Za stara?!...No nie wiem:). Moja droga, pij za nią, niech czuje się upita, niech splączą się jej nogi i niech zgubi drogę do Ciebie. Jak nie teraz to wkrótce. Jes!.

Fjona Ogr pisze...

Jes! Po trzykroć jes!
Udało się o tyle, że dzisiaj jeszcze jej nie ma - trochę się zakręciła jednak ;-))
Gorzej jeśli znowu coś pokręciło się u mnie...no nic - czekam dalej ;-))