1 kwi 2009

Kreativa dostałam ;-)


Dzięki Ani76 dostałam nominację.
Dziękuję ;-)

Nie bardzo niestety mogę sprostać wymogom, no nie wszystkim wymogom tej zabawy.
Podam warunki i adres bloga nominatorki ;-) ale nie będę w stanie spełnić drugiej części, czyli podać siedem kolejnych blogów, które nominuję i już tłumaczę dlaczego.
Część blogów, na które wchodzę są już tak obnominowane i ponagradzane, że taka Fjona ze swoją nominacją może się schować do szafy ;-)
Druga część blogów do nominacji, a zwłaszcza do radosnego, mojego o tym obwieszczenia w ich komentarzach się nie daje z powodu takiego oto, że czytam, podglądam ale się nie ujawniam. A większość blogów, które mam na myśli spełniają oba te warunki.
Jeśli mogę nominować trzy-cztery blogi, to zrobię to z przyjemnością i nie przerwę łańcuszka/zabawy ;-).
Jeśli nie mogę tak tego załatwić (no co ja poradzę, że zawsze "po swojemu" muszę??)...to trudno.
Zwrócę obrazek i nominację do dawcy ;-)

Warunki są następujące:
- wymienić osobę z adresem bloga, która nas nominowała
- zamieścić na blogu logo Kreativa
- nominować 7 osób i podać adresy ich blogów
- umieścić informację o tym w komentarzach nominowanych blogów
...i już ;-)

Oto moje nominacje:
1. Myszak - za całokształt! Szkoda, że ostatnio tak mało pisze, ale poczekam cierpliwie na Jej powrót.
2. Gosia-Dudu - za pozytywne nastawienie i uparte dążenie do celu! Podziwiam :-)
3. Katrinka - za walkę i siłę, za pozytywne myślenie! ABSOLUTNIE!!
4. Yasia - za walkę, za siłę, jako dodatkowy doping! Tak trzymać!

A teraz biegnę wpisać do komentarzy nominowanym. Mam nadzieję, że nie wezmą tego za aprylisowy żarcik ;-))

2 komentarze:

Myszszakos pisze...

Dzizaz, czy to jakiś żart?. Z tym czymś?. Nie lubię tych wszystkich zabaw:))). Cierpliwość została nagrodzona, wróciłam:). A tak w ogóle to tęsknię za naszymi pogaduchami na gg:)

Fjona Ogr pisze...

Heeej Myszo Niedobra Ty! ;-)
Jak dobrze, że znowu jesteś!!
Ja też już się stęskniłam za pogadugaduchami ;-))
buziaki