28 lut 2010

Kilka słów...

... na szybko.
Ciągle w szpitalu. Robią mi badania, ale tak jakoś niespiesznie. A po odstawieniu feno mam prawie regularne skurcze przepowiadające. Od dwóch nocy boli także dół brzucha i w krzyżu więc ...
Jutro na obchodzie będzie ordynator i to on zadecyduje co i jak. Bardzo chciałabym jeszcze wyjść chociaż na jeden dzień i zrobić ostatnie przygotowania. Ale to nie koncert życzeń, a mój synek chyba się do nas spieszy. ;-)
Z ostatniego usg - waży ok 2500-3000 g.
I na razie tyle.
Jutro się wyjaśni...

6 komentarzy:

ina pisze...

oj, czekam, czekam ;-) po odstawieniu feno, podobno najczęściej tak sie dzieje choc u mnie nie zadzialalo... trzymam mocno kciuki!!

Kobieta z drugiej strony lustra pisze...

Ja też czekam i trzymam kciuki!!!

Kobieta z drugiej strony lustra pisze...

Jest już Szymuś!!! Wielkie gratulacje dla szczęśliwych rodziców!! Rośnij zdrowo Maluszku!!

Anonimowy pisze...

Naprawde juz jest????/No to gratuluje z całego serca i czekamy na relacje z porodu:)izydora

Anonimowy pisze...

to naprawdę już??????????? Rany, jak cudownie!!!! Bardzo, bardzo się cieszę! Hurra! Czekam teraz z utęsknieniem na relację świeżo upieczonej mamuśki!!!!
Szymku, rośnij zdrowo!!!!

naufrago

Anonimowy pisze...

No to gratulacje ! Mam nadzieje że wszystko w porządku. czekam na komentarz mamuśki Fiony