1 sty 2010

Na Nowy Rok!

Tym, którzy pragną – spełnienia
Tym, którzy czekają – doczekania się, szczęśliwego!!
Tym, którzy chorują – wyzdrowienia
Tym, którzy ciężko pracują – wypoczynku
Tym, którzy kochają – wzajemności
Tym, którzy płaczą – pocieszenia
Samotnym – towarzystwa
Zakompleksionym – poczucia własnej wartości
Zagubionym – odnalezienia
Biednym - wzbogacenia
A wszystkim –
Szczęśliwego Nowego Roku 2010!!

Niech będzie lepszy niż mijający,
niech się spełnią
wszystkie nasze marzenia




p.s. Podsumowania mijającego roku nie będzie. Nie teraz. Myślenie mi szkodzi ;-)
Jak wczoraj włączyłam myślenie to zaliczyłam doła głębokiego jak Rów Mariański. A to co nawymyślałam przy okazji wprawiło mnie w przerażenie.
Życzę sobie… wiadomo czego sobie życzę!
Niech się spełni!

2 komentarze:

Unknown pisze...

I nich się spełni.
ściskam

Anonimowy pisze...

Niech się spełnią świąteczne życzenia,te łatwe i te trudne do spełnienia.
Niech się spełnią te duże i te małe,
te mówione głośno lub wcale.
Niech się spełnią te wszystkie krok po kroku w nadchodzącym Nowym Roku

Zapraszam do siebie http://dzieciblizniaki.blog.onet.pl/