6 mar 2009

W skrócie. Chyba...

W pracy zebranie - stop.
Nudy, brak akcji! A na koniec? Dyrka, jak zwykle zapodała swoje ulubione hasła: "znowu ploty do mnie trafiają, mówcie mniej na nasz temat (jej i zastępcy, zapewne?) i bardziej uważajcie na słowa i patrzcie do kogo coś mówicie, psujecie nasz wizerunek, znowu ktoś nadużył BAARDZO moje zaufanie i nie wiem czy zaufam znowu..." czyli typowa socjotechnika i pranie mózgu! Plizzz! Zupełnie jakby one o nas nie gadały! Tiaa, już to widzę. Wszystkie baby u nas plotkują o wszystkich! Wiem to i czuję i nic tego nie zmieni. Takie są baby. Stop!
Generalnie mam to w dupie - wnerwia tylko fakt, że powiedziane to jest tak, aby wszystkie się zastanawiały: "o mnie to, aby? czy nie o mnie? a o kim, jeśli nie o mnie?!" Stąd irytacja - masz coś do kogoś? to se to załatw prywatnie, a nie na forum, na zebraniu i to tak, żeby wszyscy myśleli, że to o nich chodzi! Dziwne praktyki!

Jutro Warszawka - stop.
Jadę i wracam - stop.
Blee - ze względu na powrót.
Emmm, oki - ze względu na sam wyjazd, który zawsze mi jakoś, do tej pory, wietrzył mózgownicę i wyciszał (ale to tylko w-tamtą-stronę! powrót to dżangl! i fajt!)
W niedzielę powtórka "z rozrywki" - stop. :-(

W sobotę? Nie ma zmiłuj! - SPRZĄTANIE! Pisanie? Chciałabym!
Wieczorem - koleżanka z synkiem, fajnym! :-) Stop.

Jakub Ćwiek i jego "Kłamca 3" (nowiutki, odkupiony, czyściutki i pachnący! Mam na myśli książkę, oczywiście) fajny, ale i tak myślę, że pierwsza część była najfajniejsza! - stop.

A zaraz po Ćwieku - rzucam się na książki Łukjanienko! I jego cykl "patrole"!
Mmm. Spodziewam się po tych książkach tak wiele, że aż się boję ;-) Zwłaszcza, że widziałam filmy "Straż Nocna" i "Straż Dzienna" - stop?
Zobaczymy.


Dobranoc

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

uwielbiam te Twoje wpisy hahahaha

Goska

Anonimowy pisze...

Hej ! Dawno mnie tutaj nie bylo ale przeczytam wszystkie zaprzeszle posty heheh :) co do urlopu to szkoda wielka ze sie skonczyl...zawsze to co dobre szybko sie konczy :( ale wykorzystany dobrze !!!! praca napisana, wyspana jestes i odwiedzilas lekarzy :) co do innych sprawa to pogadamy na gg jak w koncu sie tam pojawie :) buziaki sle wielgasne :))))

Anonimowy pisze...

Ale jaja masz w tej pracy sajgon dosłowny:)izydora