3 wrz 2008

Skórzane wesele


Dzisiaj nasza trzecia rocznica ślubu. :-D
A razem jesteśmy już/dopiero lat siedem! Kiedy to zleciało?!
Mamy zamiar uczcić to dzisiaj wieczorem kolacją w takiej fajnej knajpce, którą do tej pory oglądaliśmy z daleka ;-)) Dzisiaj wreszcie do niej wejdziemy! Obiecaliśmy to sobie w zeszłym roku, że jeśli nam się choć trochę poprawi (zwłaszcza finansowo) to zaszalejemy w rocznicę! :-) No i się poprawiło! Trochę, ale zawsze!!! :-D
Szreku zmienił pracę, dostał szansę na rozwój i lepsze pieniądze :-)
Mam ochotę powspominać, ale nie ma w tej chwili czasu! Do pracy!
Pewnie wieczorem też nie będzie czasu ...
Nic to - wspomnienia nie zając, nie uciekną hihi.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No moja droga i drogi, hihihihi, sto lat, sto lat Wam śpiewam. I udanego wieczorku, bądźcie bardzo niegrzeczni, hihihihi.

Anonimowy pisze...

toz to ja już wiem dlaczego wczoraj tak sie spiłam hihihih ;) świetowałam Wasza roczniczkę slubu ;)
kochana życzę Wam miłosci najwiekszej i następnych cudownych lat życia no i oby nastepna rocznica była juz we trojke badz czwórke hihihiih ;))) a co rozdrabniac sie nie bede :)

Anonimowy pisze...

Kochana gratuluję i życzę kolejnych lat szczęścia ze spełniającymi się marzeniami :)
Gośka

Fjona Ogr pisze...

Dzięki dziewczyny :-))) bardzo!

Anonimowy pisze...

Dzisiaj o 20.30 kolejne podejście, jeśli pękłam to dajemy czadu:)))

Fjona Ogr pisze...

Pękaj!! i dawajcie czadu na maksiora!
czekam na wieści!