1 wrz 2008

KIKA

Wizyta na "wsi" u Szreka kochanego rodziny. Nudy, brak akcji, robota, duużo jak zwykle, ROBOTA, biadolenie...
..............i...........!
...nagle...suprise!
Kotka ;-)) jakaś
Znajda-bidna.
Malutka...Taka słodka, biedna, wsiowa znajdula...
no taka, że chciało by się JĄ zabrać ze sobą - uprowadzić! Do bloków. Ze wsi...Dobry pomysł?!
Jestem zatwardziałą psiarą, uwielbiam psiury wszelkie, czym bardziej skundlone-tym lepiej - a tu nagle taka jedna Kika :-) imię przyszło nagle...znikąd... z głowy?...
skąd imię?
z Almodovara, oczywiście!!!
Dlaczego?
Nie wiem! Uwielbiam Almodovara!
Widziałam kilka jego filmów - "Kwiat mego sekretu", "Porozmawiaj z nią", "Drżące ciało" czy "Wszystko o mojej matce" i ... "Kika"(kobieta tukan-jak mawiał pewien znajomy...)
Dlaczego kotka ma mieć KIKA na imię? A dlaczego nie?! Ot, tak...
Dlaczego jej nie wzięliśmy? Sama nie wiem... No nie wiem! Boszszs. Jesuuuu!
Czuję wewnętrznie, że zwierzęta są nam bardziej pisane niż dzieci...
Może trzeba brać takie słodkie znajdy....bo dzieci do nas nie przychodzą, bo nie chcą.....
...........a zwierza i owszem! Same się pchają!
Same się pchają, same znajdują, wiedzą, że dobrze im będzie u nas....BO BĘDZIE!
Kika - słodkie, żeńskie kocię (chyba żeńskie hihi) :-D
U Szreka zaraz się usiedliła/zamieszkała na podołku, a u mnię ;-) na karczychu! A te jej zabawy, szaleństwa ;-))) mmmmm, sama słodycz!
i gonitwy za niczym, za wszystkim! Polowanie! :-D
Myślę, że dobrym doktorem-weterynarzem-była-bym! Coraz częściej tak myślę!
Kochani rodzice - nie wtrącajcie się dzieciom w ich przyszłość! pliizz!
Mogłam być dobrym doktorem Dolittle! Czuję to! ech...
No i już...





glitter-graphics.com

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kochana!.Ja mam w domu i psa i kota (właśnie leżą bydlaki z mym mężem).Lezą one do mnie i są moimi najkochańszymi prosiakami:).Kotecka jest śliczna, kochaj ja mocno, a zobaczysz jaka będzie Ci wdzięczna i jaka w Tobie zakochana:). Myszaki:)

Fjona Ogr pisze...

oj Myszaku!!...ja chętnie ją brać...chętnie! :-D
zwierzaki kochane są! boszszsz
:-D
ale bojam się tego też...bólu jak zwierzak chory, stary...ależ to boli!
gdyby nie TO! (tak tchórz jezdem!fuj!) biegnę po taką Kikę! biegnę...

Fjona Ogr pisze...

P.S. Ty, Myszak... a czemu Ty nie śpisz, co? ;-))
buziaki Wszystkowiedżmo ! :-D