1 wrz 2008

31 sierpień - Dzień Bloga


Przespałam, zapomniałam, nie wiedziałam (niepotrzebne skreślić) ale teraz umieszczam. Niech tam! Choć spóźnione - zawsze to fajne. Jeszcze jeden dzień więcej do świętowania.
To jazda!
Jestem krótko "blogerem" ale oto odpowiedzi na pytania związane z obchodami.
1. Dlaczego zostałam blogerem? Zawsze tego chciałam tylko nie miałam odwagi. Potem zaczęłam śledzić jeden blog, drugi i wciągnęło mnie! Stąd już tylko krok do własnej "produkcji" i tak nieśmiało, krok po kroczku..
Czy zmienił coś w moim życiu? Za krótko piszę, żeby to ocenić, ale chyba tak. I liczę na więcej ;-))
Co daje mi blog? Anonimowość, która pozwala na szczerość do bólu. Czy to się podoba czy nie. Daje mi możliwość konfrontacji moich poglądów, myśli, podejścia do różnych spraw z innymi osobami. A jeszcze ciekawiej jest jak ktoś skomentuje. I ma inne zdanie! :-) Mogę się tu wyżalić na gorąco, wywalić swoje emocje, a potem zawsze można skasować, poprawić...W życiu słów się nie cofnie, a szczerość nie zawsze popłaca...Nie robię tego dla poklasku czy popularności tylko dla siebie.
Czy dzięki blogom poznałam interesujących ludzi?! Oczywiście! Nie osobiście ale czytając ich blogi poznaję ich dzień po dniu!
2. Opisz 5 blogów ...tylko pięć? :-( Wszystkie ciekawe blogi, które odwiedzam są w ulubionych blogach! A wybrać tylko pięć? hmm. szkoda, ale cóż. Wawrzyniec = wprawia mnie w dobry nastrój. Quasimodo = ciekawe podróże, ciekawe poglądy, super zdjęcia! Skafander i hiena = super fotki! Tuva = śledziłam jej długą i wyboistą drogę do macierzyństwa ... uczestniczyłam wirtualnie przez 9 miesięcy w najcudowniejszych chwilach Tuvy, potem były długo oczekiwane narodziny Lilly....a teraz ciągle podglądam. Myszak=Katrinka=Gosia - trzymam kciuki, dopinguję, podczytuję, wpadam na kawkę ;-))
I to tyle.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę mogła również taką notkę umieścić, że mój blog będzie istniał, grono ciekawych blogów się powiększy, a te trzy ostatnie, na zielono (bo to kolor nadziei!!!) będę mogła opisać tak jak teraz Tuvę :-) Bardzo mocno tego życzę sobie (i WAM kobitki)

Poniższe skopiowane z bloga Wawrzyńca :-)
Przypomnienie zasad obchodów:

Zasady zabawy:

  1. Napisz na swoim blogu specjalną notkę, w której opiszesz dlaczego zostałeś/łaś blogerem? Czy blogi zmieniły coś w Twoim życiu? Co daje Ci blog? Czy dzięki blogom przeżyłaś/łeś coś ciekawego? Czy dzięki blogowaniu poznałaś/łeś interesujących ludzi?
  2. Opisz również 5 blogów, które uważasz za warte poznania przez innych. Opublikuj linki do nich na swoim blogu i w ten sposób wytypuj ich autorów do naszej zabawy.
  3. Umieść w tej notce naszą specjalną grafikę, która zamieszczona jest powyżej
  4. Pod notką opisz zasady zabawy.

5 komentarzy:

Akluina pisze...

Witaj Moja Droga Ogrzyco:)Ponieważ dopiero co zawitałam w Twoje progi, miałam nieśmiało zapytać dlaczego akurat blog - widać nie trzeba zbytnio wysilać telepatii, żeby dostać odpowiedź.
Pewnie wiesz, że będę lekturę sobie "dozować", chociaz juz troche zerknęłam.
Buziaki
Akluina

Akluina pisze...

A.... i jeszcze jedno- pozdrowienia od Kiki - ma sie dobrze, tzn znowu mnie podrapała i akumulatorek chodzi 24 na dobę:)
Akluina

Fjona Ogr pisze...

hehe :-) no proszsz!
choćbym nie wiem jak nie chciała telepatia ciągle działa :-D
wiesz, że gdyby nie za-dużo-naleweczek to nigdy bym Ci się do bloga nie przyznała? Co ten alkohol robi z ludziami! ;-)
A czytanie sobie dozuj, oj dozuj! Coby nie zemdliło, bo zszokować to się Ciebie nie uda - za dobrze mnie znasz.
ech Ty, akluino!

Akluina pisze...

Oczywiście Najdroższa, że wiem, że byś się nie przyznała, dlatego właśnie Ci wczoraj napisałam, że pytanie jest nie czy ja, ale czy Ty tego chcesz?
Zawsze mogę się " wykasować" (chociaż już co nieco przeczytałam)

Akluina

Fjona Ogr pisze...

hihihi
Ciebie akluina "wykasować" się nie da ;-))
no nie da i już.
ech!
do czwartku - pewnie u Ciebie. Negocjacje ze Szrekiem jeszcze trwają hihi