8 cze 2012

Zaczyna się!


Muszę!
No, muszę to napisać - bierze mnie to całe Euro. Podniecenie sięga zenitu. Siedzimy już jak na gwoździach, ja gryzę pazury. :-))
A co to będzie jak się zacznie?! Flaga powieszona na balkonie, Szreku w koszulce...brat wygłasza pierwsze złośliwe komentarze, Szymon szaleje... Jesteśmy gotowi. Niech się dzieje!
Już za chwileczkę, już za momencik.
Obstawiam remis - taki grzeczny początek. ;-)
A w ogóle jestem bardzo dumna z organizacji. Oby reszta była taka.
Do boju!

9 komentarzy:

agnieszka pisze...

Fajna była ceremonia otwarcia, co? Nam się podobała bardzo. Idę na mecz :)

Kobieta z drugiej strony lustra pisze...

Wow Fjono - to kto wygra Euro? :)) gratulacje :))

Fjona Ogr pisze...

Ej, kobiałki, halo! To Wy jeszcze nie śpicie ?? hihi
Emocje były takie, że szok! Od euforii do dramatu. Myślałam, że mi łeb pęknie. Dobrze, że mam mocne leki na obniżenie ciśnienia ;-))
A Ogrzyk jak szalał! Kibic nam rośnie, to pewne.
A co do wyników ... nie mam pojęcia. ;-)) Poczuję przed następnym meczem i wylosuję melona hahaha.

Fjona Ogr pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

U nas też były barwy na twarzy i pełna gotowość.
Mam nadzieje, że z Rosją jakoś to przeżyjemy (oglądałam mecz Rosja -Czechy). Pozdrawiam :)

Tosinkowa mama

Fjona Ogr pisze...

Tosinkowa mamo,
ja też mam nadzieję, że przeżyję jakoś mecz z Rosją. ;-)) Chociaż łatwo nie będzie. A nasze Orły będą się musiały nieźle postarać!
:-) i też pozdrawiam serdecznie

kattrinka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kattrinka pisze...

haha kochana, u nas ten sam szał, tylko z malym wyjątkiem, to ja ino kibic wraz z Alusiem ;)
Flaga wywieszona, emocje wezbrane i gardło zdarte hehehe ;))
A juz sie boje jutra.... i mecza z Rosją ;)
POLSKA GOLA!!!! hihihihi ;)

Fjona Ogr pisze...

Kasiu, no ja już dzisiaj mam stresa, a co będzie jutro! Nawet nie wiedziałam, że tak mnie to euro weźmie. Ale to wszystko przez to, że u nas i grają nasi i ta cała atmosfera taka wyjątkowa. A co tam - jutro krople na uspokojenie (takie czy owakie hihi) i oglądamy! A co!