27 kwi 2012

Pytania do Ogrzycy

czyli kolejna gra ;-)
Wątpię, żebym miała tym razem zbyt dużo "roboty" ;-) więc niech tam!
Do klawiatury!


1.Wklej logo tagu
2. Napisz kto Cię otagował: Kobieta 
3. Otaguj dowolną ilość bloggerek o których chcesz się czegoś dowiedzieć - Ania mama T., Kattrinka, Mama bliźniaczek, Elsa
4. W komentarzu pod notką odpowiedz na zadanych Ci 50 (haha!) pytań od czytelników.
 Ja również, pozwolę sobie jak Kobieta zrobić z tego osobnego posta (jeśli będzie aż tyle pytań, chociaż nie liczę na to)

i już.

6 komentarzy:

Kobieta z drugiej strony lustra pisze...

Ty lepiej nie licz tylko siadaj i myśl nad odpowiedziami ;)

1 jacy byli Twoi dziadkowie?
2 które wakacje najlepiej wspominasz?
3 jakie masz hobby poza czytaniem :)
4 wolisz kawę siekierę czy zieloną herbatkę?
5 Jak poznałaś Shreka? :)) (moje pytanie koronne;)
6 Gdzie najchętniej wybudowałabyś swój wymarzony domek?
7 Co wolisz - święty spokój czy dziką balangę?
8 którego nauczyciela nie lubiłaś najbardziej w podstawówce?
9 masz prawo jazdy?
10 Twój wymarzony prezent tooo?
to ja na razie tyle pomyślę jeszcze nad czymś bardziej filozoficznym ;)

ania mama t. pisze...

idz ty silo nieczysta ;-) znow nominacja , no bez przesadyzmu - ale pytania chetnie zadam :-)-choc kobieta juz pare zadala , ktore i ja chcialam zadac;-)
1)jakiego zespolu "sluchalas" bedac podlotkiem?
2)jakie jest najprzyjemniejsze miejsce , o ktorym sobie pomyslisz?
3) twoje najcieplejsze wspomnienie z dziecinstwa?
4) jak myslisz - jaka bedziesz i co bedziesz robic za 20 lat?
5)jaki jest szymek w twoich marzeniach za 15 lat?
6) czy jest jakies zwierze poza kota;-) ktore chcialabys miec?
na razie pomysly mi sie skonczyly , niech inni sie poglowia ;-) - ciekawa jestem co i kiedy odpowiesz :-P

Anutek pisze...

Ja się wywnętrzałam, kolej na Ciebie :)) -
Czego nigdy byś nie zrobiła?
Jaki jest twój najdziwniejszy sen?
Co lubisz najbardziej jeść?
Czego najbardziej nie lubisz jeść?
Kim chcialaś być w dzieciństwie?
Bez czego nie umiałabyś się obejść?

kattrinka pisze...

hahahaa... dla mnie chyba to moze i bedzie dobra odskocznia teraz hihihii :) i już lecą moje pytanka:
1. Twoja najbardziej ulubion historia z Twojego zycia?
2. Twoje najwieksze niespełnione marzenie?
3. z kim ze sławnych osób chciałabys sie spotkać?
4. Podpinam sie pod pytanie Kobietki, jak poznaliście ze ze Shrekiem
5. troche z zawodem, kim jestes z zawodu i co robisz w zyciu zawodowym?
6.Co najbardziej lubisz jeść?
7. I jakie są Twoje używki, jesli takowe masz hihi ;)?
8. Czy masz jakieś autorytety? jesli tak to kim sa i dlaczego.

hahaha mieszanka wybuchowa, ale jakos tak mi to przychodzi do głowy ;)
Buźka wielka ;)

Elsa pisze...

Ojej, a ja się jeszcze z jednym nie wyrobiłam ;) Ale sama się prosisz ;) No, więc:
1. jaką kawę pijesz (białą, czarną, słodką, mocną)?
2. wolisz góry czy morze ?
3. jaki masz kolor włosów, i czy to Twój naturalny, czy farbujesz ?
4. piosenka, album, wykonawca po którego sięgasz gdy masz chandrę.
5. piosenka, album, wykonawca po którego sięgasz gdy masz dobry humor
6. jaki film wzruszył Cię najbardziej
7. rzeczy (ubrań) w jakim kolorze masz najwięcej ?
8. jakie jest najzabawniejsze wspomnienie z Waszego ślubu ?
9. jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę ?
10. gdybyś otrzymała propozycję, jak w filmie "Niemoralna propozycja" zgodziłabyś się ?

No dobra, na dziesięciu poprzestanę ;) Idę pomęczyć Kattrinkę ;)

kattrinka pisze...

I jak jeszcze wpadłam na chwilke:
9. Czy chciałabys cos zmienić w swoim życiu?
10. Co w sobie bardzo lubisz a czego wręcz nienawidzisz?
11. najwieksze wariactwo jakie nawiwijałas?