2 mar 2012

Dwa lata!

2 lata
24 miesiące
731 dni
1 052 640 minut
63 158 400 sekund

Jestem wzruszona jak stary siennik.
Moje Małe Wielkie Szczęście, Mały Cud, rozrabiaka i słodziak, nerwus i uparciuch, mądrala i bystrzak… - mogłabym jeszcze tak długo – jest dwulatkiem!

Nie robimy większych urodzin (zwłaszcza, że trzeba w trzech wersjach), bo w tym roku nie mam siły, warunków, pieniędzy, ani ochoty. Przełożyliśmy świętowanie z rodziną Szreka na później. Dzisiaj był szampan z moją mamą i bratem (chrzestnym Szymka). Odbyła się próba generalna zdmuchiwania świeczki (kupiłam jedną w kształcie cyfry „dwa” zamiast dwóch świeczek, tak będzie prościej). Ogrzyk zgasił świeczkę robiąc prawidłową motorówkę, a następnie zażądał jeszcze dwukrotnego jej odpalenia. ;-)
Tak czy owak – jutro świeczka będzie wbita w tort do momentu wielkiej, mokrej motorówki (czytaj: dmuchania). Bo jutro spotkanie w tym samym gronie plus chrzestna Szymka z mężem i synem. Cieszę się na to spotkanie.

A dzisiaj wspominałam, wzruszałam się i dopadałam Ogrzyka wielokrotnie, żeby go wyściskać i wycałować. ;-)

Zdrowia Synku! Dużo zdrowia i radości.

6 komentarzy:

agnieszka pisze...

Wszystkiego najlepszego!!!

ania mama t. pisze...

100 lat w zdrowiu i szczesciu :-) i od nas !

Kobieta z drugiej strony lustra pisze...

Wszystkiego najwspanialszego dla Szymka!!!! :))

Anutek pisze...

Dużo szczęście dla Solenizanta i dużo radości z Solenizanta dla Was. I nie wierz w żaden bunt dwulatka :). To jest uroczy wiek!

coreczkiblizniaczki pisze...

Wszystkiego najlepszego Szymku ;-)

kattrinka pisze...

100 lat 100 lat Szymeczku kochany!!!!!!! Dużo zdrówka dla Ciebie, usmiechów i radości życzymy Ci z Alusiem :)))