6 wrz 2010

Drewniana z niepokojem w tle

Piąta rocznica ślubu – drewniana

Wieczór przyjemny, spędzony w domu (oszczędności) z pizzą i winkiem musującym ;-)




Byłoby jeszcze przyjemniej gdyby nie …

Przedpołudniowa wizyta u pediatry rodzinnego i szczepienie na WZW B.
Odbyło się też mierzenie i ważenie Ogrzyka (8200g i 65 cm, chociaż wydaje mi się, że jest dłuższy).
Komentarz pani doktor – „wygląda na to, że będzie niewysokim, atletycznie zbudowanym facecikiem”. Nie pocieszyła mnie, chociaż się spodziewałam. Mama - okrągły knypek, papa – owszem, wyższy, ale też raczej okrągły … pfff! Też coś! Wiadomo - obciążenie genetyczne, szit!
A potem, przekrzykując płacz Szymka po szczepieniu, zahaczyłam o jego siusiora. Pani doktor próbowała mi pokazać jak sobie poradzić z utrzymaniem higieny, ale nie dała rady. :-( Zaleciła pilną konsultację z chirurgiem urologiem. Już zamówiłam wizytę na środę. A więc do środy.
I jakoś wrzesień zapowiada się pod znakiem wizyt lekarskich z Misiem – już dwie za nami, a tu jeszcze urolog, usg bioderek i jeśli uda się dodzwonić – okulista. Ale niech tam! Oby wyniki były dobre.

Na zakończenie mały, pozytywny akcent - dwa słodziaki ;-))
czyli blisko, coraz bliżej ...


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Nawet nie wiedziałam, że piata to drewniana - mój mąż stolarz ucieszy się, bo niedawno też "drewno" obchodziliśmy. A lekarze, trudno, tak to przy dzieciach bywa, ważne żeby wyniki były w normie. Pozdrawiam Aqulec

Fjona Ogr pisze...

Dzięki Agulcu ;-)
A nazwy kolejnych rocznic znalazłam w necie - niech żyje google!
pozdrawiam

ania mama t. pisze...

Gratulacje!!!! idziemy leb w leb :-)
my tez obchodzilismy piata w tym roku.
co do siusiaka ;-)- nie wiem jak wyglada ten szymonkowy, ale tu lekarze nie operuja dzieci tak szybko jak w polsce.patrza ,czy nie ma stanu zapalnego i czy dzidzior siusia strumieniem - jezeli tak, to mowia, ze prawdopodobnie sobie go pozniej sam rozrusza i zostawiaja w spokoju.
ja u mlodego nic nie robie (jezeli chodzi o higiene- odciaganie skorki itd. bo ta skorka nie da sie odciagnac) tam na dole i nigdy nikt, zaden z lekarzy sie nie dziwil.powodzenia i Wszystko Bedzie Dobrze

Myszaki pisze...

Spóźnione, ale jak zawsze szczere:). Ty wiesz, że ja Wam wszystkiego NAJ zawsze i wszędzie. będzie gut gut gut, dbajta o higiene i ja stawiam na to, że sam sobie poradzi!. I pisz czy byliście i co ten lekarz rzekł:). Całusy.

Fjona Ogr pisze...

Aniu mamo T. i Myszaku
dzięki za życzenia i pocieszenia. Oby było dobrze!
A wizytę opiszę więc tu się nie rozpisuję
buziakuję i pozdrawiam