11 lip 2008

Uciec jak najdalej stąd...........

autor fot. Szreku mój

O Tym marzę nieustannie i kompulsywnie!
Jestem już tak zmęczona, że te obrazki są w stanie wprowadzić mnie w trans...albo wywołać agresję...że już chcę! Chcę tam być! Czuć zapach wiatru, słyszeć krzyk mew, czuć piasek pod stopami...mmmm...najlepiej ciepły i miękki...a w uszach tylko uspokajający szum morza...
Walnąć się na kocyku... albo na piachu...czytać książkę ... albo zamknąć oczy! I słuchać...pozwalać by wiatr delikatne muskał twarz i włosy albo mocniej je targał i układał po swojemu!
Pozwalać aby wszystkie moje syfy wyłaziły z orbit na wierzch - w końcu niech i one mają wolne! Niech mają wakacje! Wiem, że na słońcu moje ogrze oblicze wygląda najgorzej ale co tam, do kurwy! Jak wakacje to na całego!!
....wypić pyyffko .. .. albo nie .. a potem wstać i iść przed siebie! Najlepiej po piachu tam gdzie fale chłodzą rozgrzane stopy.. A jak mi się zachce mocniejszych wrażeń - to wejdę głębiej! A co?! Tak, żeby zimna fala musnęła kolana, a może nawet chlapnęła wyżej?...

Podglądać Szreka - wypoczywającego, zrelaksowanego, wspaniałego!

Niestety! Przyjdzie jeszcze na to poczekać...


Do września! Auć!
Szrek będzie wiedział czy przedłużą mu umowę, a ja będę wiedzieć czy dożyłam - nie mordując nikogo po drodze... ;-)
Dziś w pracy dostałam tak w kość, że nie wiedziałam jak się nazywam! Tłok jak we młynie! Do każdego jakieś słowo, pogadać-posłuchać...dzień dobry-do widzenia ble-ble...
A wieczorem czułam się tak...................




Morze
autor fot. Szreku mój
Kliknij, żeby pooglądać.

Tak było kilka lat temu.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nieco poczytałam. Piszesz hmmm bardzo otwarcie i bezkompromisowo ;)
W sumie hmmm musze poczytac jeszcze hehehe
życzę szybkiego wypoczynku

Gośka

Fjona Ogr pisze...

hehe
otwarcie i bezkompromisowo? to zmęczenie i naturalne cechy charakteru ;-)
i anonimowość.
dzięki za odwiedziny :-D

Anonimowy pisze...

wpadłam i poczytałam... spoób myslenia postawil mnie na nogi i zaciekawił i zamierzam stale czytać, tylko pisz :))

Fjona Ogr pisze...

witaj Kattrinko :-)
będę pisać, ale uprzedzam, że piszę mocno, szczerze do bólu (mam nadzieję, że tylko mojego) i zabluzgać czasem lubię...
pozdrawiam